Regler & Villkor

Kostnader

Minst hälften av kostnaden för din utbildning ska betalas in på Bankgiro 667-9880
eller via Swish på nummer 1234 35 76 61 inom 3 arbetsdagar. Viktigt att ange elevens personnummer i meddelande istället för OCR nummer. Det går även bra att betala på plats med kort eller kontant.
Om du skulle behöva fler körlektioner än de som ingår i paketet du har köpt från början så tillkommer det extra kostnader för de lektioner som din lärare rekommenderar, dessa extra lektioner ingår inte i ditt paket.
Antalet inbokade lektioner ändras naturligtvis efter dina behov. Ser vi att det går fortare framåt än planerat så reglerar vi omgående och tar bort lektioner.
Viktigt att veta är också att alla kostnader hos oss måste vara betalda minst två arbetsdagar innan ditt prov, och du får aldrig ligga minus i din betalning. I annat fall kommer din utbildning samt slutproven att avbokas.

Avbokning av utbildning/Körlektioner

Avbokning får inte ske senare än två veckor innan första dagen för påbörjad utbildning. Om detta ändå är nödvändigt tar vi en avgift på 1350 kr, i kostnaden ingår teoritester och inskrivningsavgift.
Undantag gäller vid sjukdom med uppvisande av läkarintyg.
Det går endast att boka eller avboka direkt på kontoret eller per telefon.
Avbokning av enstaka körlektioner samt Riskettan och Risktvåan måste ske före kl.12.00 två vardagar innan bokad tid.

Ansvar för din utbildning

Det är viktigt att omgående komma igång med teoriboken och se till att bli godkänd på testerna. Då vi som trafikskola har mycket höga krav på oss, har vi naturligtvis höga krav på dig. Det betyder att om vi anser att du inte är riktigt klar med din utbildning så kan du behöva boka in fler lektioner, i annat fall måste vi avboka eller senarelägga ditt prov.
Det gäller både teori samt körprov.

Ta ditt körkort snabbt och smidigt, kvalité till låga priser.

Hör gärna av dig!

Du kan även ringa oss!