Delbetala Räntefritt

Kör nu, betala sen!

Vi på Centrums Trafikskola kan erbjuda dig räntefri delbetalning på din körkortsutbildning via Wasa kredit eller Svea. Det innebär att du kan betala din körkortsutbildning räntefritt i upp till 24 månader på vår trafikskola.

Du kan när som helst betala in hela beloppet utan ytterligare avgifter och du kan delbetala mer än det överenskomna beloppet per månad.

Är du student?

För många studenter kan det vara svårt med finansieringsmöjligheter då fast anställning och inkomst är ett krav hos många finansbolag. Genom samarbetet med Svea Ekonomi har vi öppnat en möjlighet för dig som är student.
Kontakta oss gärna för mer information.

Så enkelt ansöker du

När du bestämt dig för att dela upp din betalning tar du kontakt med oss på trafikskolan som hjälper dig med din ansökan. Vi gör en kreditprövning och lämnar besked direkt.
För att beviljas kredit måste du uppfylla basvillkoren:

• Vara minst 18 år
  • Inga betalningsanmärkningar
  • Skriven i Sverige sedan minst ett (1) år

Ta ditt körkort snabbt och smidigt, kvalité till låga priser.

Vill få hjälp att delbetala?

För mer info kontakta oss:

Hör gärna av dig!

Du kan även ringa oss!