Om Oss

Varmt Välkommen till Centrums Trafikskola AB i Norrköping

Vår målsättning är att våra elever får sitt körkort snabbt, effektivt och till ett rimligt pris. Tillsammans med dig lägger vi upp din utbildning utifrån dina önskemål och förutsättningar. Du kan välja att ta en intensivutbildning, eller att gå på körlektioner i den takt du önskar. Oavsett vad du väljer eller hur du lägger upp din utbildning så får du med Centrums Trafikskola en prisvärd utbildning som håller mycket hög kvalitet.
Centrums Trafikskola är en modern trafikskola i centrala Norrköping med fräscha och välutrustade lokaler. Vi använder oss utav den senaste tekniken inom trafikutbildning för att underlätta för dig som elev. Vårt motto är att körkort ska gå snabbt och smidigt att ta, men alltid innefatta det som behövs för en säker och trygg körning.
Mer info om våra utbildningar klicka här >

Därför ska du ta körkort hos oss!

Prisvärda

Att ta körkort innebär för de allra flesta en betydande investering. Både vad gäller tid och pengar. Därför gör vi på Centrums Trafikskola vårt yttersta för att göra din väg till körkortet så enkel och prisvärd som möjligt.

Pedagogiskt

Under årens lopp har vi hjälpt tusentals elever hela vägen till körkortet. Våra trafiklärare är välutbildade och pedagogiska, och de är glada att få hjälpa dig med att ta körkort i en alltid lika positiv anda.

Teorihjälp

Vi gör det enkelt för dig. Hos oss får du den hjälpen med teorin du behöver, genom den lättlästa och effektiva körkortsboken på endast 128 sidor. Tillgång till obegränsade webbtester. Teorilektion i grupp varje vecka. Enskilda teorilektion tillsammans med lärare.

Priser och kampanjer

Vi erbjuder olika körkortspaket som passar just dig.
Mer info om priser och kampanjer, Klicka här >

Trygghet och rekommendationer

Vi på Centrums trafikskola är ansluten till STR (Sveriges Trafikskolors Riksförbund). Detta är en trygghet för dig som kund. Vi har tydliga riktlinjer i allt från pedagogisk grundsyn till hur du som kund ska utbildas på så kort tid som möjligt. Årligen går vi på olika utbildningar för att ligga i framkant i kompetens och nytänkande.

Se även vad andra tycker om oss, för att du skall känna dig trygg med valet av Centrums trafikskola.

Vi på Centrums Trafikskola

Khabat